duminică, 4 martie 2012

Sarbusca - ciorba de cartofi cu zer

Zilele trecute am facut cascaval de casa si mi-a ramas zer-ul de la laptele de vaca.
Am facut din el un fel de sarbusca, adica ciorba de cartofi cu zer. Nu stiu sigur cat de originala este reteta mea insa rezultatul a fost bun. Pentru 4-6 persoane:
- 1 litru zer din lapte de vaca
- 400 gr cartofi
- 2 cepe
- 1 morcov
- 100 gr telina
- 50 gr fenicul (nu este obligatoriu, insa mie imi place foarte mult ce gust da mancarii)
- 100 gr paste
- cimbru (10 gr)
- ierburi de provance sau mediteraniene
- 2 linguri ulei de masline
- sare si piper
Reteta:
1. se spala si se curata ceapa, morcovul, telina si feniculul care se pun la fiert in zerul de vaca
2. se adauga 1 litru de apa la fiert
3. adaugati cimbrul si ierburile mediteraniene si fierbeti timp de 30 de minute
4. se adauga cartofii taiati cuburi si se mai fierbe inca 30 de minute
5. se adauga pastele si uleiul de masline, se mai da 1-2 minute in clocot si se condimenteaza dupa gust
Gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Print

Custom Search

Search